Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av louise axelsson - 24 februari 2012 19:18

åh, min bebis har krypigt ordentligt för första gången idag <3 & med det menar jag en lite längre strecka.

Tog sig till sina mål här på eftermiddagen & kvällen. Han har ju stått i krypställning ett tag och flyttat sig litegrann men inte så här ordentligt :) Han har föredrar däremot att krypa med ett av benen lite invikt :)

Älskade unge, blir tårögd av tanken på dig för du är så härligt! Jag älskar dig så.

Plutten har nästan nyss somnat & jag ska kika på en film tänkte jag,kan det bli en twilight? haha.

Ska självklart läsa senare också.

Här kommer lite bilder på krypningen & våran kväll;

 

buuuuus

 

 

<3

   

 

Tänk att du är så här stor nu, på så kort tid?

 

 

 

Lucas är grym på att borsta sina tänder :)

  

 

<3<3<3<3

/ la

Ovido - Quiz & Flashcards