Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av louise axelsson - 22 februari 2012 18:56

Hej.

Vår intressanta dag, Vaknade väldigt tidigt morse! Klockan var nog 6 när vi klev upp.Bröt mönstret och badade lucas i morse, brukar annars vara på kvällen vi gör det.Strax efter klockan nio fick vi kaffe besök,trevligt!

Sen busade vi i sängen en stund, innan det skulle bli dax för lunch, men då slocknade Lucas. Bröt alltså ännu ett mönster idag.. han sov dock bara typ 20 min ( brukar sova nästan 2 timmar efter han ätit lunch ) för sen kom min snälla mamma med lunch till henne & mig, så då skällde ju min idiot till hund så Lucas vaknade :)

Men inge sur för det var han. Fick lunch samtidigt som oss.

Mamma åkte tillbaka till jobbet & strax efter det kom Camilla hit! :) Klippte mitt hår,mina slitna toppar & drack lite kaffe! Trevligt :) Lucas hade då alltså inte sovit mer än 20 min på tidig fm, så när Camilla hade gått hann jag knappt lägga han i sängen innan han hade somnat. Var tvungen att väcka honom efter 1 ½ timme då klockan sprang i väg och närma sig nästan 5.Så inte vet jag när han tänker blunda för natten, dock verkar han vara rätt trött så det ska nog inte vara några problem om en stund.


Nu ska vi mysa en stund innan det är dax för välling.

Jag ska äta mitt kvällsfika när plutten somnat :)


Lucas försvann under stolen idag =)

   


Mitt kvällsfika, hembakt kubb!

   

Älskade plutt <3

   


/ la

Ovido - Quiz & Flashcards