Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av louise axelsson - 13 februari 2012 18:00

Hej på er.

 

Idag har vi varit hemma hos Angelica & Maya på förmiddagen,var ju verkligen på tiden måste jag säga. Har nog planerat träff jag vet inte hur många gånger..Så det var jätte trevligt! :)

Bilder på Maya & Lucas;

      

 

Väl hemma sen tyckte Lucas tydligen inte att han behövde sova nå! Han somna när vi gick hem från angelica men det tog ju ca 10 min. Så hans fm lur blev en emlur istället,fick väcka honom strax före kl 17. Nu har vi precis ätit kvällsmat och hör och häpna så åt han hemlagad köttfärsås nyss, han som vägrat de x antal gångerna jag prövat :) Kul!

Just nu leker han så nöjt på lekmattan och jag passar då på att skriva lite här,vi ska om ett tag bada, eller han ska bada och jag ska duscha. Blir väl inte så mycket mer än så, antar att kl blir närmare 20 innan kvällsvälling och nattning pga av sena sovning idag.

 

hahah i mån är det alla jävla hjärtansdag också ^^

 

höööööörs.

 

gullrumpan i strumpbyxor :) <3

 

  

 

/ la

Ovido - Quiz & Flashcards