Mamma till Lucas 110601 v

Direktlänk till inlägg 21 november 2011

- 111121 en dimma

Av louise axelsson - 21 november 2011 20:23

Vår dag har bestått av städ,disk & tvätt. Så egentligen har jag väl inte så mycket att skriva här. Vi tog oss en promenad på nästan en timme här på eftermiddagen,värsta dimman ju! Men det var kanon skönt,oså får man ju tacka den som kom på spotify. Nisse var helt dyblöt som bara en hund kan bli, speciellt när man knappt har några ben utan bara 4 tassar i stort sett! haha :) Efter det hängde jag upp sista tvätten & gjorde kyckling.

Sen har vi bara gullat omkring här hemma som bara jag&lucas kan <3

Fick kämpa ett tag innan han somna för kvällen,dock är ju inte klockan så mycket men han var ju trött så därför gav jag mig inte. Men han skulle ju prata & prutta med munnen,äta på kudden,kraffsa på alla mönster på sängkläderna osv först :)

Han är nog lite halv vaken nu också då det gnälls lite från sovrummet..


Imorgon väntar babyrytmik med Elin & Igor :) <3

Dom ringde från öppna idag & baby massagen börjar på onsdag, då har vi sällskap av Jenny & Elias!

hmm, sen är det nog mammagrupp på torsdag så jag kommer springa där en hel del! =P


Den som säger att lucas inte har hår har fel, han har bara den traditionella gubbfrillan =D

& faktiskt har det börjat kommit rätt mycket hår/fjun på hela huvudet nu! :)

 

min lilla periska <3


/ la

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av louise axelsson - 16 augusti 2012 15:05

Hejhej! Andra dagen på inskolningen idag :) har gått kanon.Han blev dock ledsen när jag skulle gå in på toaletten,men när jag kom ut sen så var han någon annanstans och var så nöjd! så det kändes ju ändå skönt, för imorgon går vi dit till 8.30 ...

Av louise axelsson - 13 augusti 2012 21:02

Tjenis.   Här sitter jag i soffan och ser ful ut. Väntar på att wallander ska börja. Vid kl 18 idag var jag på föräldrarmöte på Lucas dagis :) mitt första :)  Och tänk va att min bebis, som nyss låg i min mage och sparka och tryckte :') och...

Av louise axelsson - 12 augusti 2012 20:40

Busbusbus :) ett halvhjärtat försök att baka macarons,några blev bra..andra katastrof. nutella fyllning i brist på ork att röra ihop något :P bella (: Hon trivdes direkt, gått på lådan,ätit mat och sovit hur mycket som helst :) ...

Av louise axelsson - 10 augusti 2012 20:56

Provat att göra whoopie pies :) tja, har aldrig gjort dom förr, aldrig smakat förr och känner ingen som gjort det heller,så har inget att jämföra med :) Finns ju hur mycket olika fyllningar och dyl.. Idag provade jag med vit chokladkräm :) Ska ...

Av louise axelsson - 9 augusti 2012 21:22

Sådär ja, hemma igen efter ett arbetspass! En toppen kväll med super duper Jenny! :) Nu har jag avverkat mina 5 raka kvällar. Ledig i morgon,sen jobba kväll på lördag också. Sen är det inge jobb förens den 18e. Bakade tigermuffins tidigare idag...

Ovido - Quiz & Flashcards