Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 7 november 2011

Av louise axelsson - 7 november 2011 08:52

..vidrigaste drömmen på länge. Tänkte berätta lite snabbt om den & ursäkta om nån tycker det är taskigt eller så men det var ju som tur var en dröm & det är inte lätt att styra dom som ni vet ;

Jag drömde att lucas togs ifrån mig, hans pappa fick hela vårdnaden & jag fick inte träffa honom. För att jag bodde i en lägenhet?! Det var inte okej att på i en 3a med ett barn..Därför skulle han bo hos sin pappa & jag vet ju att dom inte har rum nu till alla barnen, men det spelade ju ingen roll enligt dom som bestämmer. Så lucas fick bo SJÄLV i den kalla lekstugan ( vet inte ens om det finns sån men i drömmen ) & den var såklart inte isolerad eller något.Där tyckte människor att han kunde bo på en madrass istället för i en lägenhet :( Jag var utanför lekstugan mitt i natten & där inne låg min fina prins & grät som jag aldrig hört honom, jag kom inte in,dörren var låst..ingen annan vaknade. FYFAN börjar fan grina nu av att bara tänka på det. Till slut kom jag in & la mig brevid honom, ammande en hungrig lucas & sedan somnade vi.Sen kom vi såklart inte ut därifrån?!  ... sen kommer jag inte ihåg mer, Vaknade av att jag stor bölade i natt,var tvungen att kliva upp & lugna ner mig :( Varför i hela helvete drömmer man sånt? för att drömmen var att bo i hus? för att det var så det var planerat?.. ingen aning. helt förstörd var jag iallafall inatt.


ja jävlar vad man kan drömma sjuka saker..men nu är det dag & här är verkligheten & min älskade son ligger här brevid & pratar. Funderar på vad vi ska roa oss med idag? alltid blir det nått =)


Jag älskar dig min son, kommer alltid att göra allt för dig.  

/ la

Ovido - Quiz & Flashcards