Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 17 november 2011

Av louise axelsson - 17 november 2011 13:40

Så vad har hänt sen sist jag skrev då, ska nu försöka samla ihop det i min dementa vecka.

I förr går var vi ju till veterinären med Knatte, där dom trodde att det var allergi,så det var exem under hakan han hade.Resulterade i att vi fick köpa ett foder där för 350kr som vi då ska prova + nå tabletter som han ska äta i 3 veckor så såret läker - usch vad pengar 1000 kr för besök,maten o tabletterna.Men har tur som har en sådan snäll mamma,utan henne hade jag inte haft råd..speciellt inte denna tiden på månaden!

Tack för allt du gör mammsen<3 Sen umgicks vi med cia en snabbis..


Igår hade vi en inne dag, tvättade lite,tränade lite,gosade som bara den & så badade vi. En riktigt skön o mysig dag!

Provade även att ge min lilla älskling laktulos igår + en massa massa massage,inte för att det har funkat förr men om inte annat tycker han det ju är super skönt! Men Jaaa, laktulosen fungerade.I morse gjorde han sitt lass & jag var fjantigt glad över lite bajs! hehe. Men har haft en sån ångest över att det ska bli som sist,vilket det kändes som att det skulle bli,hade blivit 6 dagen idag.

Vi har också hunnit med att gå till ica och handlat,lämnade varorna & hämtade nisseman. Tog oss en härlig promenad i faktiskt det mysiga kyliga vädret, mys med sol! avslutade med att gå till fotbollsplanen så nisse fick springa fritt,vilken han blir såååå tacksam för. Har också hunnit med att dammsuga & torkat golven, bara den förbannade disken kvar.

Lucas han ligger här i sin onepice liknade & sover så sött. Ikväll ska jag bowla,spela korp med solbacken.

HJÄLP.. blir 2:a gången jag bowlar på 9-10 månader. OJ vilken lång tid det har gått... Kommer säkert ramla o göra bort mig,säkerligen få en jävla träningsvärk i armen om 2 dagar..Medans jag gör det så ska lill-älskling vara hos sin pappa..


nädu,nu langar jag in lite bilder från dom senaste dagarna.


Bild från idag, sötnosen kan nu sitta lite själv iallafall <3

 

 

också från idag med onepicen på <3

 

 

woooot?

 

 

Lucas & Tindra <3

   

 

mot veterinären!

 


En bild från igår! haha ful hund - vi skyller på bildkvaliten.

 


/ la

Ovido - Quiz & Flashcards