Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 20 november 2011

Av louise axelsson - 20 november 2011 20:44

Oj vad flickig bloggen blev nu,får vara så ett tag tills jag orkar lägga ner tid :)


hm, idag har vi varit i bowlinghallen & tittat på mormor när hon bowlade. Jag tog mig en promenad med vagnen ner dit & regnet öste ner.Men det var otroligt skönt ändå & det gjorde mig ingenting,var lika härligt som igår när solen lyste. Med musik på högvolym & en fantastikt söt bebis ivagnen så spelar vädret ingenroll..

Dock vill jag inte ha en massa snö,blä. Men den är här när som helst..

Ja & mormor kicki följde med oss upp en sväng efter bowlingen, mumsade också i mig en matlåda från mamma.Sköönt att slippa laga mat,så tråkigt att laga till sig själv,jag längtar till lucas äter med mig också <3 Plutten har badat också, så mormor fick se vilken härlig badpojke han är & så passade han på att kissa i soffan när mamman inte var tillräckligt snabb med blöjan =P Lucas tog sen då en stödvila & då passade jag på att baka syltkakor,jag tycker ju det är så roligt att baka! Det har varit nog jag tycker om att göra sedan jag flyttade hemmifrån,tråkigt nog är matlagning inte allllllllls lika kul,tyvärr. Iallafall så var jag tvungen att väcka lucas,så vi hade värsta mys stunden i nästan 1 timme i soffan,finns ju inget som kan slå det! kollade såklart på barnprogram också :)


Men nu sover han för natten iallafall, var inga promblem alls. Känner att det blir tidig kväller för mig också.Fast jag måste förstås titta klart på filip&fredrik först..


ääh, nu får det vara nog.


Lite dåligkvalite på bilden, men ser ni att han börjar få lite grönt i sina stora fina ögon? :)


 


mitt lyckopiller <3

 

 

/ la

Ovido - Quiz & Flashcards