Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 14 november 2011

Av louise axelsson - 14 november 2011 22:27

Godkväll!

Idag fyller min fina pappa år, grattis igen! :)

Tog oss en promenad till honom vid 5 tiden ungefär,lite ärenden före också.

Men rätt kusligt att gå själv ute, trotts att klockan bara var 5 - är ju så otroligt mörkt,känns ju som det är mitt i natten för tusan fast det bara är eftermiddag & varför BJ inte ska ha lampor som fungerar kan man ju undra? är ju fler lampor som är trasiga än vad som lyser på alla kusliga cykelvägar. Och vid cykelvägen vid bj arenan finns det inte ens några lampor?

aja, pappa var gullig & gick med mig till ica på hemvägen. ( han bor i vallhov )

Fick iallafall god mat & lite kaffe hos pappa & annika. ( fikabrödet som jag skulle hoppa slank självklart i )

 

Imorgon ska vi nog till öppna en stund,fast överväger att INTE ställa klockan! så OM lucas vill ta sovmorgon så gör det inget om vi missar det. Mamman skulle vilja ha en sovmorgon eller åtminstonne inte stressa iväg någonstans.

Vid 13 ska katten våran till veterinären med ett sår som aldrig läker, ett sår han har haft sedan jag fick hem honom efter han levt loppan i "huset". Säkert gjorde han illa sig på något där, eller han gjorde såklart det. Så får se vad det blir för extra utgift.. knuttilutt knattebus.

Efter det ska vi förmodligen träffa cia,känns som länge sen.. vet inte, minns inte. HAHA dement.


neheedu, nu blir det borsta tänderna o sen titta in i huvudet.


Plutten grattar sin morfar på födelsedagen! <3


  

fina ni..


/ la

Ovido - Quiz & Flashcards