Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 13 november 2011

Av louise axelsson - 13 november 2011 21:45

uääh,trött & tjock.

En överdrivet onyttighelg,speciellt denna dag.Kan inte sluta på nå annat vis när man varit hos mormor&morfar på mat och fika.Men ny vecka med nya tag. Dock fyller min kära pappa år i morgon så ska dit en sväng,kanske man kan hoppa onyttigheter om så finns. HAHA önsketänkade. :)))


Just nu funkar inte mitt minne,försöker tänka vad jag gjorde igår eller vad som kommer denna vecka men det står still? varför blir det så? demens? läskigt när det blir så iallafall.


försökte med att lägga in ett nytt videoklipp här men sidan krånglar idag tror jag,så det får vänta.

Mammas gulliga kille måste ju visas :)

Ska strax krypa ner brevid älskling och sova som aldrig förr. Nu ljög jag men sova ska jag!

slut på detta urtråkiga inlägg.



 


älskade fina unge, mitt hjärta mitt allt.

du får mig att må så otroligt bra,bättre än någonsin!

Jag älskar dig,finns ingen som älskas så mycket som dig!

 

/ la

Ovido - Quiz & Flashcards