Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 9 november 2011

Av louise axelsson - 9 november 2011 20:33

Tycker synd om min bebis idag,han är antagligen påverkad av sprutorna igår men hans största problem är magen,nummer2 om man säger så. Det är flera dagar sen nu & idag har han verkligen mått dåligt över det.Rådfrågade ju på bvc igår & dom gav mig just inga råd än att ge katrinplommon pure vilket jag redan hade gjort & att jag inte skulle oroa mig och höra av mig efter helgen om inget hänt?! vadå nästan 14 dagar sen då ju? nä fyfan, ringde sjukvårdsupplysningen idag & hon gav mig mycket bättre råd om salvor & saker man kan hjälpa med hemma, även att jag skulle verkligen ringa till hc eller nått i morgon om inget hänt för då måste han få hjälp! så fan att jag tänker lyssna på bvc nå mer.. känns ju lite som att dom inte tog mig på allvar då det även var en doktor där igår..

Lillhjärtat har knappt fått i sig nått idag, han har mest sovit med mig här i soffan,nu ligger han i sängen. 

Antagligen behöver han sömnen extra nu eller så kommer vi här hemma vara vaken inatt :)

Snälla mormor kicki springer till apoteket i morgon åt oss,så vi får någon ordning här.

Blir nog så att jag hoppar mammagruppen i morgon tyvärr, fast & andra sidan sa min bvc tant att jag kanske inte ska gå på den, för i morgon handlar det om relationer?! schysst det, men jag förstår hur hon menar.. med tanke på allt, men å andra sidan kanske det är bra för mig & få berätta min historia? jaja, det visar sig i morgon hur det blir. Blir pluttens mående som avgör imorgon hur vi gör.



 


/ la  


Ovido - Quiz & Flashcards