Mamma till Lucas 110601 v

Direktlänk till inlägg 28 september 2011

- 110928 lugn dag

Av louise axelsson - 28 september 2011 16:33

Ja nu kändes det som att det var dax att slänga in ett inlägg. Idag har vi faktiskt inte gjort någonting speciellt! Har haft Cia på besök på kaffe o pruttprat,timmarna bara sprang iväg.Nu sitter lucas vid tvn o är väldigt nöjd. Mamman har nyss KASTAT i sig mat,bokstavligen också, dog nästan av hunger ett tag där. Kyckling är gött!

Väntar också på att mormor kicki ska komma,vet inte när men hon är ju alltid välkommen :)


Imorgon är det mamma grupp igen o efter bvc besök :) för en mamma är det väldigt spännande o roligt att få se hur dom växer,iallafall lucas mamma tycker det är kul! :)

visar sig vad dagen har mer att erbjuda i morgon. man har ju alltid nått att roa sig med när man har en liten plutt :)


nej nu blir det annat!



sommar - 11

 


/ LA

 
 
Monia

Monia

28 september 2011 22:28

sv: jag har hört många andra också som varit oroliga och inte vågat börja för tidigt.. men jag försöker tänka positivt på att allt ska gå bra. och skulle det mot förmodan inte göra det så kommer vi försöka skaffa nytt såfort som möjligt eftersom det är en planerad graviditet, så det är ju inte i onödan lixom. Det kommer komma till användning förr eller senare hur det än går :) Men jag är inställd på att allt kommer gå bra, och försöker att inte tänka negativa tankar (även om dom kommer upp ibland fast jag inte vill). kram

http://moniasundgrenjansson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av louise axelsson - 16 augusti 2012 15:05

Hejhej! Andra dagen på inskolningen idag :) har gått kanon.Han blev dock ledsen när jag skulle gå in på toaletten,men när jag kom ut sen så var han någon annanstans och var så nöjd! så det kändes ju ändå skönt, för imorgon går vi dit till 8.30 ...

Av louise axelsson - 13 augusti 2012 21:02

Tjenis.   Här sitter jag i soffan och ser ful ut. Väntar på att wallander ska börja. Vid kl 18 idag var jag på föräldrarmöte på Lucas dagis :) mitt första :)  Och tänk va att min bebis, som nyss låg i min mage och sparka och tryckte :') och...

Av louise axelsson - 12 augusti 2012 20:40

Busbusbus :) ett halvhjärtat försök att baka macarons,några blev bra..andra katastrof. nutella fyllning i brist på ork att röra ihop något :P bella (: Hon trivdes direkt, gått på lådan,ätit mat och sovit hur mycket som helst :) ...

Av louise axelsson - 10 augusti 2012 20:56

Provat att göra whoopie pies :) tja, har aldrig gjort dom förr, aldrig smakat förr och känner ingen som gjort det heller,så har inget att jämföra med :) Finns ju hur mycket olika fyllningar och dyl.. Idag provade jag med vit chokladkräm :) Ska ...

Av louise axelsson - 9 augusti 2012 21:22

Sådär ja, hemma igen efter ett arbetspass! En toppen kväll med super duper Jenny! :) Nu har jag avverkat mina 5 raka kvällar. Ledig i morgon,sen jobba kväll på lördag också. Sen är det inge jobb förens den 18e. Bakade tigermuffins tidigare idag...

Ovido - Quiz & Flashcards