Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 16 september 2011

Av louise axelsson - 16 september 2011 22:08

Hallå.

Tiden har gått fort idag,slapp och mysig dag.

Började med att ta det lugnt i morse,kollade på barn tv o hade det mysigt.

På eftermiddagen tog vi en promenad med nisse, gick till fotbolls planen och mötte mormor kicki.Så roligt att se nisse springa som en galning med sina korta ben och klumpiga rumpa :) Efter en stund gick jag o lucas vidare, nisse sover hos mormor tills imån. Gick en runda iallafall o stanna vid affären,mamman lära ju köpa gotta till kvällen. På vägen hem började lucas vakna till o jag väntade mig gnäll hela vägen hem för han kan ju bli SÅ hungrig på en gång men han låg så sött och såg sig omkring hela vägen hem. Skönt det, kan ju vara lite stressigt och hjärtskärande när han tycker man ska slänga fram tutten var man än är :) Stannade till o med till hos cia en kortis.


Strax efter vi kommit hem kom Emma&Alicia hit :) kollade på idol och gullade med våra vackra barn :) kort kommer längre ner!

Nu är nu o lucas ligger i sängen o sover och mamman dricker cola,blir väl att kika lite på trök tvn o datorn ett tag till innan jag blundar. I morgon tror jag vi tar en tripp till vallhov och hälsar på morfar mats o morbror isak ;) beror lite på väder o vind.



lucas o alicia ;

Hålla hand

 

Busar i gymmet

 

Alicia&Lucas

 

pluttens go fötter

 



Godnatt när det är dax!


 


I'll be seeing you again..
Yeah I'll be seeing you in hell


/ LA

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards