Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 11 september 2011

Av louise axelsson - 11 september 2011 11:32

Kände för att börja skriva igen, Om mina dagar med min son lucas 3 ½ månad,hur bra vi har det och också för att kunna blicka tillbaka på dagarna under hans första månader. Kanske kommer jag "låsa" en del inlägg,pga att jag tycker att en del saker ska man uppleva och är man inte intressarad av det så ska man inte vara kunna läsa sig till vad som händer. För som sagt är bloggen mycket till för att komma ihåg saker i Lucas liv! .. och förstås mammans tankar och funderingar.


Ja,ni som följde mig i förra bloggen vet ju hur det sluta. Den bloggen ska raderas.

Nu 4 månader senare så mår jag jätte bra,är otroligt roligt och fantastiskt att vara mamma! Jag och Lucas bor i en 3a på Blodriskan i sandviken med hunden och katten. Är ju som sagt mammaledig,så vi bara njuter och busar om dagarna,umgås med vänner och bebisar.En viktig människa i våran vardag är mamma/mormor kicki,hon är guldvärd!



   Nu vaknade hjärtat mitt,så nu får det räcka för denna gång.

/ LA

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards