Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 12 september 2011

Av louise axelsson - 12 september 2011 08:43

Godmorgon.

Inatt har vi inte sovit speciellt bra, lucas har nog sovit bättre än mig iallafall.Vid halv fyra längtade jag efter morgon kaffet,nära på att kliva upp redan då.Men klev upp vid 7 istället. Just nu sitter lucas så nöjd i sin babysitter som alltid på morgon och tittar på barn tv. Jag skulle ju vilja passa på att duscha men dom ska ju byta lås i området idag och i morgon,såg gästrikelås bilen utan för mitt hus, så kände inte för att stå i duschen när dom kliver in.

Riktigt tråk väder idag, ville ta en promenad och slarviga jag vet inte vart regn skyddet till vagnen är.. hur kan man tappa bort det?! fattar inte, nån måste ha snott det. Vid lunch kanske Emma och Alicia kommer förbi, en kaffe eller tre.

Visar sig vad dagen mer har att erbjuda oss, om inte annat så blir det en mysdag, som alltid egentligen <3


På torsdag är det första mammagrupps träffen, spännande! :)



LA+LA = mor&son <3

ha en bra dag!

  

/ LA

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards