Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 26 september 2011

Av louise axelsson - 26 september 2011 11:21

hej!

Idag har jag varit effektiv! Har äntligen börjat gå igenom kläderna,JA vissa kläder har jag inte ens packat upp än! ( har ju ändå inte kunnat ha dom ) fortfarande inte men nu har jag äntligen tagit tag i det. 2 lådor tomma 2 kvar... man har ju en del kläder,men det ska rensas också. Har även hunnit dammsugit ( före halv 9 ) och diskat en jäkla massa. Som ni förstår var lucas o jag uppe före tuppen!

Nu paus i allt då plutten var hungrig,så nu mjölkas det.


Igår vände sig min duktiga son,från mage till rygg. Dock bara en gång helt :) då han stannar på sidan när han försöker ( se bild i förra inlägget )

Tänk att min lilla bebis blir så stor, nu får faktiskt tiden stanna av lite,går för fort!

Längtar också till torsdag då det är vägning o mätning igen :) + mammagrupp.


Idag blir det nog bara mys o städdag, kan vara skönt det också.Men planerna kan ju ändras :) nu ska jag försöka lägga lucas i sin säng,somnat i min famn <3


mitt allt!


 


/ LA

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards