Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 14 september 2011

Av louise axelsson - 14 september 2011 20:24

det jag behöver <3

Jag älskar dig så mycket att jag får ont i magen!

  


Som dom lovat så kom dom i morse och bytte kyl/frys och spis,känns mycket fräschare. Nu väntas bara tapetsering där inne + 2 andra rum.

På em tog vi oss en promenad,man kan ju säga att det blåste ute! Gick förbi affären och såg ut som en skata i huvudet och smink i hela nyllet,tårarna bara sprutar när det blåser ju! Men dom verkade överleva ändå.

Har även tagit ett bad med plutten :) så mysigt, han älskar verkligen vatten! Blir oftast arg när vi badat klart. Nu ligger han och sover i sängen,hoppas han sover bra inatt då jag känner att jag behöver det,varit trött dom senaste dagarna o fryssen,verkar som nått inte vet om det ska slå ut eller försvinna.


Och i morgon är första mammagruppen,spännade och lite läskigt då man inte alls känner nån eller åtminstonne inte vad jag vet! Jo Elin & Igor, hoppas på att dom kommer :) Har också för mig att jag skulle göra något mer i morgon på em, men just nu har jag då ingen aning om vad det skulle vara..


nä,lite bilder på det här så!


     

dom hade mys-stund idag :)


 

Måste du knäppa kort på mig hela tiden? - SJÄLVKLART!


   

 Nisse!


/ LA


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards