Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 17 september 2011

Av louise axelsson - 17 september 2011 18:16

uuh vilken natt,lucas vaknade väl en 6 gånger.. vid halv 5 var han även pigg o jag var nästan död! men efter 1 ½ timme somna han på mitt bröst och jag somna också i ca en timme till.Jag var ju ganska stel efter den sovningen. Men efter några koppar kaffe blev jag människa igen :) Super mysigt hade vi på morgon sen.


Vid lunch tog vi oss en promenad till vallhov o hälsa på morfar mats.Verkligen härligt väder att promenera i idag.Efter lite kaffe kom även Isak dit :) min stora lillebror,tycker det var nyss han var 2-3år o sprang runt med sitt vita lockiga hår.Nu blir han 8 år!! ojojoj. Fick även lite mat innan vi gick hem igen. Kom väl hem vid 5 ungefär. Haha ja och jag fick lite barn sånger/sagor på band av pappa och där hitta jag ELMER HULT!! kommer så väl ihåg att jag lyssna på det när jag var liten, roligt! Någon mer som lyssna på han? :)


Nu myser vi i soffan med pyjamas.Blir fortsatt mys resten av kvällen, inte många mer knop idag inte.Lite kaffe känner jag skulle va gott..o kanske en bulle till?!


<3


 



 

You sold me out to save yourself !


/ LA

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards