Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 13 september 2011

Av louise axelsson - 13 september 2011 21:08

Så var det kväller igen,skönt för jag har känt mig trött hela dagen! kan ju bero på det härliga höstregnet. Jag gillar hösten egentligen,men det behöver inte regna hela tiden! gillar när det är lite mörkare,så man får tända smålampor och lite ljus,sätta på sig halsdukar/mössor och en extra tröja på morgon och kvällen.Fina höst dagar med sol och lite kyla i luften är härligt. Det tråkiga är att man vet vad som kommer sen..Vintern,suck!!


Har precis fått plutten att somna,han ville inte riktigt det idag trotts trött kille.Mamman ska kolla klart på house iallafall innan hon gör kväller :)

Imorgon på fm skulle dom komma och byta ut min kyl/frys och spis!

härligt att få nytt och slippa ha 70tals grejer.


Blev så trött tidigare när jag satt på facebook och läste.(inte bara på facebook)Hur orkar samma människor ständigt vara så otroligt negativa om allt?

Ok om man har dåliga dagar och man kan inte vara possitiv hela tiden,det är absolut inte jag heller! men städigt gnälla över något?!

Det är så synd för oftast smittar den dåliga energin av sig,men ikväll kände jag inte för att ta för mig av den. Har säkert en annan åsikt en annan dag :)


Nä nu ska jag prova ringa Cia igen, hann ju inte prata klart :)



   <3



/LA

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards