Mamma till Lucas 110601 v

Direktlänk till inlägg 10 maj 2012

- 120510 studievägledare

Av louise axelsson - 10 maj 2012 12:35

Hallå där.

Det verkar som solen tänker visa sig igen nu istället för trök regn.

Vilket känns kanon då jag ska cykla till cvl till kl 15, möte med studievägledare :)

Kommer säkert virra bort mig totalt och skämma ut mig..men får hoppas det är lite

skyltat iallafall. Lucas blir hämtad av sin pappa kl 14 och spenderar några timmar där.

Blev inget igår som det brukar va så det passade ju bra idag när jag skulle dit,kanske lite

mer stressande att ha plutten med,bara en känsla sådär ;)

Hoppas jag hinner dammsuga lite och diska också. bytt i sängarna har jag redan gjort

så det kommer bli underbart att lägga sig ikväll.


Fattar ni hur tiden går? fast just i detta fall är det bra, har varit skild i 1år idag!

Eller ja, på pappret iallafall. & 3 veckor senare kom min älskade efterlängtade Lucas :)

snart har jag kommit dit att jag kan se tillbaka 1 år och bara njuta :) häääääääärligt! :)


Nu hör jag plutten skratta inne från sitt rum, älskling har vaknat :)

Ha en bra dag.


1år sedan på pricken :) tänkt att min lilla fina pojk legat därinne <3

 


/ la

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av louise axelsson - 16 augusti 2012 15:05

Hejhej! Andra dagen på inskolningen idag :) har gått kanon.Han blev dock ledsen när jag skulle gå in på toaletten,men när jag kom ut sen så var han någon annanstans och var så nöjd! så det kändes ju ändå skönt, för imorgon går vi dit till 8.30 ...

Av louise axelsson - 13 augusti 2012 21:02

Tjenis.   Här sitter jag i soffan och ser ful ut. Väntar på att wallander ska börja. Vid kl 18 idag var jag på föräldrarmöte på Lucas dagis :) mitt första :)  Och tänk va att min bebis, som nyss låg i min mage och sparka och tryckte :') och...

Av louise axelsson - 12 augusti 2012 20:40

Busbusbus :) ett halvhjärtat försök att baka macarons,några blev bra..andra katastrof. nutella fyllning i brist på ork att röra ihop något :P bella (: Hon trivdes direkt, gått på lådan,ätit mat och sovit hur mycket som helst :) ...

Av louise axelsson - 10 augusti 2012 20:56

Provat att göra whoopie pies :) tja, har aldrig gjort dom förr, aldrig smakat förr och känner ingen som gjort det heller,så har inget att jämföra med :) Finns ju hur mycket olika fyllningar och dyl.. Idag provade jag med vit chokladkräm :) Ska ...

Av louise axelsson - 9 augusti 2012 21:22

Sådär ja, hemma igen efter ett arbetspass! En toppen kväll med super duper Jenny! :) Nu har jag avverkat mina 5 raka kvällar. Ledig i morgon,sen jobba kväll på lördag också. Sen är det inge jobb förens den 18e. Bakade tigermuffins tidigare idag...

Ovido - Quiz & Flashcards