Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av louise axelsson - 2 maj 2012 21:16

Förresten, ni vet átt jag ville ha sånna där löparbyxor?! Och ville ha sponsring? ;)

Det fick jag, snälla pappa & annika köpte sånna till mig & en tröja! :) Tusen tack <3


ursäkta kass bild....


kläderna kommer från stadium!

Älskar färgen på tröjan & brallorna var kanon sköna.

/ la  

Av louise axelsson - 2 maj 2012 13:16

Hallå.

Idag kl 9 gav Lucas och jag oss ut på en promenad i fina vädret :) så härligt.

kl 10 var det dax för kontroll på bvc :) mitt hjärta väger 11kg precis & är bara 74 cm lång :)

Knubbig och go precis som det ska vara :) <3 Nästa besök är 1 år & då är det dax för spruta igen :/

Frågade också en massa om mat o sånt på bvc, som tex när han får dricka mjölk? och det var fritt fram nu,

bara och se till att han inte dricker sig mätt på mjölken lixom, och det ska nu förtiden vara LÄTT mjölk till dom små!

vilket passar kanon för det dricker ju jag. Så blåmjölk ska det vara!

Tänk att han är så stor nu att han kan dricka mjölk?!?!?! och istort sett äta allting i matväg!

älskade bebis! <3


Lucas har precis vaknat & skitit ner sig i vanlig ordning, hade han inte kunnat gjort det hos sin pappa på eftermiddagen ist ;) haha nedå. Bra att han skiter ju! Medans lucas sov så passa jag på att ligga på balkongen & steka! fy satan var varmt + att man har inglasad ( dock kan jag ju öppna upp helt ) men det bli ganska vindstilla ;)

Som sagt ska plutten till sin pappa på em, jag ska då iväg o handla massa,

mormor kicki får vara chafför & självklart ett bra sällskap! :)


Har även kommit så långt att jag faktiskt "vågade" ringa en studievägledare idag,

dock skulle hon ringa upp mig så fort hon kunde. Men ett litet steg frammåt igen :)


Nu ska vi äta mellis här hemma :) hööööööörs.


 

En bild från våran promenad i morse, vackraste killen i världen!!! <3


/ la

Ovido - Quiz & Flashcards