Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av louise axelsson - 4 maj 2012 19:55

Hejdär.

Inte speciellt trevligt väder idag,men än har jag inte sett nå snö iallafall?!

Idag har det inte blivit någon promenad :/ pga av vädret,ingen lust och ingen ork.

Men på eftermiddagen har vi varit i bowlinghallen, jag & tobbe spelade lite mix :)

haha stackars honom som ska spela med mig i bollnäs.. :s ;)

På vägen hem stanna vi på ica & jag bara råka köpa min älskade Ben&Jerry´s COOKIE DOUGH,

fan så god alltså. Min kväll det :)


Plutt somnade vid 19 i vanlig ordning och jag ska väl slappa här i soffan,invänta BB & sen sova.

Ska upp tidigt & jobba 7-13 imorgon så snällaste mamma kommer hit och busar med Lucas ett par

timmar! Guu vad gjorde jag utan hennes hjälpande hand?! <3


Ha en bra kväll!


Lucas på sin morgonpromenad! :) älskade du <3

 


/ la


Ovido - Quiz & Flashcards