Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av louise axelsson - 7 maj 2012 13:32

Hallå!

Underbart humör & underbart väder idag! Mysmorgon med finaste killen <3

Har jobbat lördag & söndag så igår kväll längtade jag lite extra efter lillen. Är ju inte alls van att

vara ifrån honom även om det inte är långa skift jag jobbat så blir det konstigt på nåvis.

och igår var det extra länge då han åker till sin pappa som vanligt på söndagar,

vid kl 10 på fm & kommer hem vid 17 på eftermiddagen men då började jag ju jobba

kl 15.30 så jag fick pussa honom på kvällen då han sov.

Snälla mamma mötte upp Lucas när han kom därifrån.


Så fort han vaknar blir det mellis & sen promenad

i fin vädret, även lite handling på ica.

ha en kanon dag.


Present från mamma & lars <3

Så otroligt tacksam! <3

solbränna ;) kanske inte syns så bra.


En vacker dag ska jag fan operera näsjäveln!


älskar dig mitt hjärta <3


/ la  

Ovido - Quiz & Flashcards