Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av louise axelsson - 3 maj 2012 21:49

Godkväll..

Ett litet inlägg om dagen,bara för att!

Haft en riktigt bra dag idag,det har känts toppen :) På förmiddan fick jag trevlig post,

ett par converse skor till Lucas :) Lite avis faktiskt då jag inte har ett par egna röda sånna,än ;)

Bild kommer längre ner. Fick också hem mina betyg som jag ringde om förra veckan,

var orolig att dom inte skulle hinna komma till den 10e maj då jag har möte med en studievägledare.

Ja sen såg ni ju i förra inlägget att jag bakat lite och slagit in paket :)

Efter Lucas sovning gick vi ut på promenad, gick förbi coop och köpte nya flaskor till honom!

En välling flaska och en annan, har leta ett bra tag efter den ena vällingflaskan då den rymmer 330 ml istället för 260ml. Den förra ja köpte fanns på willy men inte igår när jag ville köpa en till..

Råka också köpa en pyjamas och ett par badbyxor :p Sen lite matlagning och ätning när vi kom hem.

Efter den gick vi hem till Cia & Tindra en sväng :)


Nu på kvällen har jag roat mig med att lagat köttfärsås,hoppas plutt kommer gilla den.

Neeeeee men nu börjar BB.. hejdå ! haha


 

bästa killen i världen! <3

 


/ la

Av louise axelsson - 3 maj 2012 12:00

Har man tid över så kan man ju alltid mysa omkring & börja förbereda lite smått :)


Godaste kakorna med daim!

Hehe,strössel hade jag på för skojjs skull på några stycken.

 


Plutten sover just nu, så jag ska väl göra mig klar så man kan visa sig ute :)

En promenad står på schemat när han vaknat och ätit mellis :)

hojta om nån vill göra nått!


/ la

Ovido - Quiz & Flashcards