Mamma till Lucas 110601 v

Direktlänk till inlägg 23 december 2011

- 111223 God Jul!

Av louise axelsson - 23 december 2011 18:05

Hallå.

dan före dan.. Ja nu är julafton snart här och vi går mot ljusare tider! Ett nytt år,En ny tid,en ljus tid.

Ser verkligen fram emot ett nytt år med nya möjligheter. Idag har jag haft någon slags ångest inom mig,varför vet jag inte.Någon konstig känsla som spelar mig ett spratt. Det är tur jag har en underbar son som alltid får mig att le,som lyser upp allt runt omkring sig <3 puss på dig!


Idag på fm fick vi besök av Lucas storasyster Julia,bytte lite julklappar och fikade.Saknade Julia.Sen har vi varit och handlat litegrann,mycket folk som fan på ica... Mötte mamma som bjöd på lunch medans hjärtat sov skönt i vagnen.

Har slagit in lite klappar och tvättat lite också, nu på em kom lucas pappa & storebror David förbi en sväng, Lucas fick en julklapp av David,gulliga David :)


Nu är nu och lucas sitter i sin hokuspokus stol och äter på sin rosa bläckfisk :) hihi.

Mamman har hunnit tittat på twilight idag igen, man måste få sig den dagliga dosen lixom! ;)

Nu står dusch och bad på schemat här hemma. Sen blir det sängen förhoppningsvis för plutten.


Imorgon börjar vi dagen med att åka till jädefors till fredrik & ida för frukost och mys.

Sen hem till Mormor och morfar på mat och kalle anka, som mormor utryckte sig " vi äter vid 1 så vi har hela eftermiddag på oss att rapa och skita :D " så sant som det är sagt. Och i morgon ska jag ta igen för Julbordet förra året då jag inte vågade och kunde äta allt jag ville pga graviditeten, i mån blir vi mätt!  


GodJul allesammans, ät mycket och mys.

 

 


/ la

 
 
Ingen bild

Ida

23 december 2011 18:39

<3<3 ska bli så myyysigt imorrn! välkommen!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av louise axelsson - 16 augusti 2012 15:05

Hejhej! Andra dagen på inskolningen idag :) har gått kanon.Han blev dock ledsen när jag skulle gå in på toaletten,men när jag kom ut sen så var han någon annanstans och var så nöjd! så det kändes ju ändå skönt, för imorgon går vi dit till 8.30 ...

Av louise axelsson - 13 augusti 2012 21:02

Tjenis.   Här sitter jag i soffan och ser ful ut. Väntar på att wallander ska börja. Vid kl 18 idag var jag på föräldrarmöte på Lucas dagis :) mitt första :)  Och tänk va att min bebis, som nyss låg i min mage och sparka och tryckte :') och...

Av louise axelsson - 12 augusti 2012 20:40

Busbusbus :) ett halvhjärtat försök att baka macarons,några blev bra..andra katastrof. nutella fyllning i brist på ork att röra ihop något :P bella (: Hon trivdes direkt, gått på lådan,ätit mat och sovit hur mycket som helst :) ...

Av louise axelsson - 10 augusti 2012 20:56

Provat att göra whoopie pies :) tja, har aldrig gjort dom förr, aldrig smakat förr och känner ingen som gjort det heller,så har inget att jämföra med :) Finns ju hur mycket olika fyllningar och dyl.. Idag provade jag med vit chokladkräm :) Ska ...

Av louise axelsson - 9 augusti 2012 21:22

Sådär ja, hemma igen efter ett arbetspass! En toppen kväll med super duper Jenny! :) Nu har jag avverkat mina 5 raka kvällar. Ledig i morgon,sen jobba kväll på lördag också. Sen är det inge jobb förens den 18e. Bakade tigermuffins tidigare idag...

Ovido - Quiz & Flashcards