Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 25 december 2011

Av louise axelsson - 25 december 2011 21:11

En skön och mysig julafton,är super nöjd med allt.

På julaftons morgon var vi ju som sagt till Ida & Fredrik på frukost,kul att träffa dom! :)

Vid ett var det mat hemma hos mormor och morfar,mina snälla morföräldrar! Gud vad dom är bäst,hur ska man kunna tacka dom tillräckligt för allt dom gör och alla klocka ord genom åren. Och tacka för att jag och Lucas fick bo i deras lägenhet i 2 månader. Guldvärda människor på alla vis. Plus att mormor är kanske bäst på att laga mat,speciellt julmat ;)Lucas var super nöjd hela dagen,inte för att det är ovanligt, men känns fantastiskt att kunna minnas Lucas första julafton som perfekt, åh vad jag ska minnas.

Och ojoj vad saker vi fick,massa massa! är jätte nöjd,tack allihopa! <3


I nått inlägg här framöver kommer jag skriva ner alla lucas julklappar,för att minnas och kunna se tillbaka. Har börjat skrivit upp allt men är ej klar riktigt.Största anledningen till att jag skriver ner det är för att det ska skrivas in i en bok "Första boken om mig".. och där ska man skriva om första julen :) Mysigt att pyssla med. Mysigt att kunna läsa om 20 år vad Lucas fick sin första jul. <3


Bilder från jul får också komma i ett senare inlägg.

Ni får en bild på min underbara kille i sin gubb pyjamas som han fick av sin mormor :) klockren ju <3


  



 


Så fin sång, underbar text. Allt stämmer.

Lucas låt;

 Jag vaknar brevid dig,
stryker håret från din kind,
jag är så glad att du  är min.
Du är så vacker när du sover,
du har nåt som ingen annan har,
du är så underbar.

Och jag ser i dina ögon,
att du känner likadant.
Jag vill dela mitt liv med dig,
du skapar värme inom mig,
och vi ska  vårda varje dag.
Vi älskar varandra så,
som ingen annan kan förstå,
det  är för alltid du och jag.

Det finns inga tvivel,
har aldrig ångrat en  sekund,
jag har älskat dig från första stund.
Vill att du ska känna  trygghet,
du kan vila här hos mig,
för jag ska aldrig släppa dig.

Och jag ser i dina ögon,
att du känner likadant.
Jag vill dela mitt liv  med dig,
du skapar värme inom mig,
och vi ska vårda varje dag.
Vi  älskar varandra så,
som ingen annan kan förstå,
det är för alltid du och  jag.

Och jag ser i dina ögon,
att du känner likadant.
Jag vill dela  mitt liv med dig,
du skapar värme inom mig,
och vi ska vårda varje dag.
Vi älskar varandra så,
som ingen annan kan förstå,
det är för alltid  du och jag.
För alltid du och jag.

Jag vaknar brevid dig,
stryker  håret från din kind,
jag är så glad att du är min..


Sara Löfgren-För alltid

/ la

Ovido - Quiz & Flashcards