Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 6 december 2011

Av louise axelsson - 6 december 2011 21:04

Men äntligen.. har inte haft tid för att försöka komma in på bloggsidan,därav dåligt skrivande.

Det tog väl en 15 min nu för att kunna börja skriva,suck.

Vet inte när jag sist skrev ens,tar förlång tid o ta reda på det också :p


Men igår tog vi oss en promenad hem till fina Mimmi,drack kaffe och åt chokladmouse! Gullade med hennes otroligt fina hundar,Zid kommer alltid vara min favorit hund! Vilken härlig varelse. tack för en trevlig eftermiddag! <3

Väl hemma så slockna hjärteliten nästan med en gång då han knappt sovit under dagen.


Imorse var klockan ställd, Skulle träffa Elin & Igor på öppnaförskolan :) vilket alltid är super trevligt! sagt det förr men säger det igen, är så otroligt glad att vi träffats <3

Som ALLTID hinner jag inte ens ut från öppnaförskolan innan plutten somnat ivagnen,hämtade nils och gick till fotbollsplanen så han fick leka av sig. Väl hemma sen provade jag ge Lucas fisk som gulliga Elin har gjort & vi fick prova,han är ju så otroligt petig tydligen med allt men nån sked gick nog i.. haha tror jag :)

Bättre än bröstmjölk finns ju inte skulle plutten säga. Får vänja han sagta men säkert,till slut måste ju nånting duga.

Vid halv fem släpa vi oss ut igen & gick upp till ica, hämtade ut några julklappar till min prins! :) hihi så nöjd! men man önskar man kunde köpa hela världen åt honom..

iallafall så gick vi o mötte Lisa efter ica besöket. Åååh vad kul det var att träffa henne igen, har gått allt för lång tid sen sist.Men det som är så fantastikt med henne är att trotts tiden som gått sen sist så kan man verkligen prata med henne som om man träffa henne igår, en fantastikt människa!

Så sjukt att det är 6 ½ år sen vi hade våran sommar, en sommar jag aldrig kommer glömma :)


kika klart på DH sen blir det sängen.


Inte det lättaste att få två 6 månaders pojkar på bild med usel mobil kamera :)

<3


 


Igor & Lucas :)


/ la

Ovido - Quiz & Flashcards