Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 12 december 2011

Av louise axelsson - 12 december 2011 12:54

HejHej!


Natten var kanon,plutten sov från ca 20.30 till 05 :) Då ammades det och sen sov vi till klockan ringde kvart över 7. Känner mig riktigt utvilad och idag känns livet kanon. Lillen gjorde även ifrån sig i morse,tack och lov! Utan grin och tårar denna gång, nästan omärktbart! tror vi har xylocain salvan att tack, den rekomenderar jag verkligen till er som har barn med hårda magar,den smörjer man och så bedövar den.

Vid kvart över 9 gick vi till öppnaförskolan, kort där efter kom Elin & Igor som faktiskt kom i bra tid idag! hihi :)

Idag skulle vi ju göra fot & hand tryck på lera.. Jag och Elin är ju så otrolig lika och det visade sig att hon också är lite överambitiös som mig, så det var ju verkligen tur att man inte bara hade en chans på sig och att det gick att knåda om degen :D Men till slut fick vi faktiskt fina avtryck av våra pojkar,så på fredag när vi ska dit får vi se slutresultatet. Men det är ju lite charm i det också om dom inte är helt perfekta.. eller hur?!?!


Just nu sover lucas här brevid i soffan, han snarkar till & med. Dumma näsa som är så snorig hela tiden.

Efter detta inlägg måste jag ta tag i disken, diskade aldrig igår & hoppar man över en dag ja då ser det ju förjävligt ut.. fast det tycker jag att det gör med en gång när man inte har diskmaskin,en tallrik eller 4 tallrikar kvittar nästan.


På eftermiddagen kommer nog kära mor hit en stund, sen kanske vi ska förbi Cia en sväng om tiden räcker till!

känns som vi är allt för dåliga på att ses,tiden bara rusar fram och konstigt nog räcker inte dagarna till ibland.



nä nu blir en kopp till kaffe innan disken. kram


hmm ja ni ser ju vart hans kudde är där han bör ligga,busungen!

 


Denna bild är från aug/sept! - vad liten han såg ut :)

 


Puss <3

 


/ la

Ovido - Quiz & Flashcards