Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 11 december 2011

Av louise axelsson - 11 december 2011 08:58

huua, i natt har jag inte sovit bra alls.. När vi vaknade här på morgon så mådde jag jätte illa!

Och gör det fortfarande,morgon kaffet är inte ens speciellt gott. Hoppas det bara är nå tillfälligt, jag har då ingen tid för att ha magsjuka & vill absolut inte att lucas ska få det. Han borde faktiskt få må bra nu och slippa vara krasslig på någotvis! Så antagligen blir det inte så mycket idag,hade tänkt att träffa morfar mats på eftermiddagen men som det känns nu håller vi oss inne hela dagen & bara myser. ÅÅÅH hoppas verkligen vi mår bra i mån för Pia på öppnaförskolan har förberett fot och hand av tryck åt oss i morgon då vi missa avslutningen på babyrytmiken när vi skulle göra det. Skulle väl vara typiskt och jävligt tråkigt om vi missa igen pga sjukdom.


Igår var vi hemma hos mormor kicki och lars en stund,sen tog vi oss en promenad till ica och köpte lördagsgodis!

Kan inte ens komma ihåg när jag åt lösviktsgodis sist.. Lucas fick katrinplommonpure till lördagsgodis och lika glad var han för det :) kan inte förstå hur man kan gilla det så mycket?! blä ;)


Nej nu ska jag prova en till koppkaffe.

Ha en bra dag, kram.


 

hela min värld.


/ la

Ovido - Quiz & Flashcards