Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 15 december 2011

Av louise axelsson - 15 december 2011 13:17

Eftersom jag är rätt kass på att skriva här den senaste tiden så får ni nu lite uppdatering av dom senaste dagarna.

Ja då ska vi tänka lite, i Tisdags gick vi hem till Elin & Igor i halkan,men klara mig från nå blåmärken eller brutna ben. Hade super trevligt i vanlig ordning med dom. Jag hade med mig lucas pepparkaksdräkt & tomtedräkt för att få lite kort på prinsarna :) & nog fick vi till underbara bilder på dom två,men kan ju faktiskt inte bli så mycket annat än det, lite okoncentrerad var lucas dock men söt är man ju ändå :) Fick också fika och mat serverat hos henne. En kanon dag!<3

Klockan var väl strax före 6 kanske när vi kom hem, stoppa lucas i ett bad & sen lite kvällsmys innan läggning.

Och jag hade planerat för mig att se twilight, skäms o säga att jag inte sett dom tidigare. Och jaa, helt kär blev man ju i filmen, innan första pausen var jag helt salig i kroppen!

Hm igår onsdag så var vi uppe med tuppen och hade babymassage på schemat, uppskattades rätt bra va lucas denna gång också, inge grin o gnäll men han pratar ju så hemskt mycket, känns inte som han riktigt slappnar av :) pluttis!

Hemma sen så hade ju jag berättat för lucas vilken bra film jag tittade på kvällen innan & att jag måste se den igen & filmerna efter, så inte långt där efter klickade Lucas hem min julklapp! ;D han är väl snäll han?!? hihi.

Vad gjorde vi mer igår då? Joo vi umgicks ju med cia & tindra för en gångs skull, tog oss en tripp till affären o sen fika vi lite. Trevligt som alltid <3 Fick också besök av mormor kicki senare.. blev ganska tidig kväller.


idag då, Lucas hade igen en kanon natt, sov från ca 20-06,tutta lite sen somna vi om en timme ungefär. Har också hunnit med en lång promenad på ca 1 timme & 40 minuter! super härligt och behövdes verkligen. Nu vaknade lucas precis från sin powernap så nu ska vi busa lite, får se vad dagen bjuder på mer.

Kram.


Underbara kort, underbara barn!

           


Pepparkaksbebisen Lucas & tomtebebisen Igor


/ la

Ovido - Quiz & Flashcards