Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av louise axelsson - 16 augusti 2012 15:05

Hejhej!

Andra dagen på inskolningen idag :) har gått kanon.Han blev dock ledsen när jag skulle gå in på

toaletten,men när jag kom ut sen så var han någon annanstans och var så nöjd!

så det kändes ju ändå skönt, för imorgon går vi dit till 8.30 och sen går jag därifrån vid 10 ungefär.

Han ska alltså äta och sova utan mig,tur han tycker om att äta ;) Kommer sitta med telefonen

i handen hela tiden och kaffe kopp i den andra,för tänkte nämligen snylta kaffe hos gull Linda

undertiden,om hon inte tänkte föda barn då ^^

har även haft besök av henne nyss, kaffe och massa prupp snack! :)


sen du, blev jag som ett litet barn på Julafton.... hämtade nämligen dethär :D



Jag saknar det här.. fina små ni <3

ELIN & IGOR VI SAKNAR ER!!


Nä nu blir det mys


   / la

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards