Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av louise axelsson - 6 augusti 2012 21:27

ehh, ja.. dålig uppdatering som vanligt här :)


Några dagar bakåt..

I onsdags var lucas hos sin pappa i vanlig ordning. När han kom hem var han glad men väldigt varm

kände jag, lät honom busa omkring och sen var han ännu hetare.. Och ja han hade 40graders feber :/

Pratade med N då om han inte märkt nånting och nä.. så helt plötsligt blev han jätte dålig :(

Var hemma från jobbet i 2 dagar och pysslade om mitt lillahjärta. Natten till fredag var hemsk..

Har aldrig sett lucas så hysteriskt ledsen, HELA natten.. mamma hjärtat gjorde så ont!

Fy vad jobbigt vi hade, inte "jobbigt" så utan jobbig att känna sig så hjälplös.. Ingenting funkade..

Så vi kikade på pippi halv 3 den natten och provade äta lite gröt. Somnade väl sen och sov två timmar.

Men sen på morgon mös vi i min säng och ingen feber,min prutt var glad och busig som vanlig.

Sen kom alla prickar, som från lördagen till söndagen blev fler. Så pluttis hade nog 3 dagars febern

som det heter.. Prickarna har nu börjat försvinna och dom har inte kliat eller så.

Och han har sen fredagen inte haft feber. jävla dumma virus!!

Underbart att min goa och glad kille är frisk!


svammligt det blev va? :P


Så igår och idag har jag jobbat igen, kvällspass & har 3 raka till :) Kanon kväll på jobbet dessutom!

Sista veckan på sommar schemat nu,nästa vecka är det dax för föräldrarmöte och inskolning!

min bebis lixom?!?! <3

Lucas han har allafall varit med mormor ute i MIN mormor&morfars stuga hela eftermiddagen

idag, är aningen avundsjuk! ;)


Imorgon tror jag att jag ska prova baka nå jag inte gjort förr ;) updt om det då!

Recept på glassen ville några att jag skulle lägga ut, så det kommer det också :)


Min fina feberkille i onsdags <3


En pigg och gokille :)


sötis!


cooling :)

 


/ la


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards