Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av louise axelsson - 9 augusti 2012 21:22

Sådär ja, hemma igen efter ett arbetspass!

En toppen kväll med super duper Jenny! :) Nu har jag avverkat mina 5 raka kvällar.

Ledig i morgon,sen jobba kväll på lördag också. Sen är det inge jobb förens den 18e.

Bakade tigermuffins tidigare idag och hälften blev inte fina nog så dom fick hänga med till

jobbet  och där gick dom hem :) .. känns lite tråkigt att det är sista veckan på schemat nu..

Skolbänken väntar?? tur jag kommer kunna jobba extra också :)


Har sagt det förr och säger det igen, stort tack till min mamma!

som gjort det möjligt att kunna jobba i sommar ! för utan dagis är det ju lite svårt.

Och utan föräldrardagar kvar..så hade inte hon varit barnvakt när jag jobbat

så hade man ju behövt soc och det är ingen hitt!!! TACK FINA MAMMA <3


Känner lite panik komma krypande inför nästa vecka nu.. då lucas ska börja på dagis.

Men jag tror han kommer tycka det är kul,han brukar vara så social och pratig så :)


Imorgon då,vad ska vi hitta på för mys/bus då tro? :)

Har inte sett nå väder för i morgon? vågar man hoppas att det blir fint?!

Gud vad jag längtar efter kvällsmyset med min lillaplutt.. sååå åååh vad dryg jag kommer

vara på honom i morgon kväll, hihi.


Nä nu ska jag ta lite fika ;)


 


/ la



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards