Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av louise axelsson - 13 augusti 2012 21:02

Tjenis.


Här sitter jag i soffan och ser ful ut. Väntar på att wallander ska börja.

Vid kl 18 idag var jag på föräldrarmöte på Lucas dagis :) mitt första :)

 Och tänk va att min bebis, som nyss låg i min mage och sparka och tryckte :')

och man bara gick och längtade som aldrig förr! och nu.. dagis? måste varit det snabbast jäkla året någonsin.

Iallafall, han ska gå på smassensförskola :) för mig är lokalerna välbekanta,då jag gick i lågstadiet

i den byggnaden och har även haft praktik där när jag gick på gymnasiet!

Och dessutom gick lillebror där ett tag också :) Kommer bli kanon, nära hemmet också!

Men det känns lite jobbigt i mamma hjärta! <3  Vi börjar våran inskolning på onsdag :)

känns helt galet att jag faktiskt ska lämna honom där någon dag senare bara..

Men jag tror han kommer stor trivas ^^ hoppashoppas!


Så i morgon måste vi försöka göra massa kul! jag beeeeeeeeer att det ska va fint väder..


Mandelflarn med kola smörkräm !! mums


<3

  

älskade fina du, jag är så stolt över dig!!


Undra om man lyckas somna före 2 inatt? länge sen det..


nä ett glas cola och sen fortsätta se ful ut här i ensamma soffan :D

/ la  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards