Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av louise axelsson - 10 augusti 2012 20:56

Provat att göra whoopie pies :) tja, har aldrig gjort dom förr,

aldrig smakat förr och känner ingen som gjort det heller,så har inget att jämföra med :)

Finns ju hur mycket olika fyllningar och dyl.. Idag provade jag med vit chokladkräm :)

Ska prova ett annat en annan dag, och köpa mig lite mer bakgrejjer så man kanske kan

lyckas få nånting fint nån gång ;) lättare med rätt grejjer!



men här är bild på dom, inte i närheten så fina som bilder man får upp om man typ googlar men

jag delar med mig ändå ja även om det blir fult,bra,snett,ojämt,snyggt,äckligt eller gott :)

det är fortfarande så himla kul!


 


törs dock inte lägga upp det på facebook,för det kan störa folk.. har ju faktiskt gjort det nu 2 dagar i rad 

och det kan bli för mkt för en del ;)


Haft en härlig ledig dag iallafall :) jag och lucas har varit hos våra favorit flickor på em/kvällen <3




 


/ la  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards