Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av louise axelsson - 31 oktober 2011 20:12

Här har ni en jäkligt trött tjej,kikat på klockan i flera timmar & längtat till det är tillåtet att göra sängen sällskap.Nu strax är det väl helt okej? klockan är ju egentligen över nio ;) haha.. undra hur länge man kör på den?!


Idag har vi haft en toppen dag,vaknade tidigt av lucas som hade världens underbaraste leende på läpparna! Kan ju lixom inte börja bättre. Strax efter nio mötte vi Jenny,Elias & Eddie utan för öppnaförskolan,spenderade nån timme där :) super mysigt! Lucas somnade med en gång i vagnen så jag & cia passade på att ta oss en promenad i det härliga vädret. Lucas han sov vidare i vagnen så vi hann med en & annan kopp kaffe innan jag nästan tvinga han och vakna,jadu då hade han sovit över 2,5 timme :) älskade unge, skönt med friskluft.

När vi precis hade kommit hem så ringde morfar Mats, så han kom förbi en kortis, fick en super fin body,byxor & en söt mössa. Det tackar vi så mycket för :)

Resten av em/kvällen har vi bara myst o Lucas har varit på ett väldans prathumör,så vi har haft väldigt djupa diskutioner här hemma! hihi :) Nu sover min lilla älskling & jag ska se ett till avsnitt skilda världar sen ska jag fan SOVA!


Imorgon är det babyrytmik igen & efter den ska Lucas & jag förhoppningsvis träffa hans storasyster! <3 



Puss på världens underbaraste!

  


/ la

Ovido - Quiz & Flashcards