Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av louise axelsson - 9 oktober 2011 21:06

Ja vad ska jag skriva,vad finns det att säga? världen är grym,den är hemsk & så frukstansvärt orättvis. Ingen ska behöva ta förväl av sitt barn,absolut ingen! Mina tankar är ständigt hos Mimmi <3 ,önskar jag kunde göra något,hjälpa henne att bära smärtan.Det svider i mitt hjärta,det svider i ögonen,hela själen känns ihop skrynklad. & hur mår inte älskade Mimmi då.Det går inte att sätta sig in i smärtan hon måste känna. Hon går igenom det värsta en människa kan göra, det är så hemskt,jag vet att Mimmi är en stark människa men här är ju olidligt. Kan bara säga att jag finns här, en axel att gråta emot,öppna armar,massor med kramar o kärlek,Om du bara vill sitta tyst,prata eller gråta! Jag vet att hon har många många omkring sig,mycket stöd - men vill bara säga att jag också finns här.


Jag tänder ljus för Lilly <3

Ovido - Quiz & Flashcards