Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av louise axelsson - 26 oktober 2011 07:09

I brist på annat såhär klockan 7 på morgon så slänger jag in ett inlägg här.Man kan ju tycka att man inte ska orka göra det denna tid, men har haft över 2 timmar på mig att vakna till liv.Strax före klockan 5 så vaknade jag av min glada älskling,han pratade & skrattade hejvilt,strålande humör :) Dock försökte jag väl att vi skulle somna om,men den tanken försvann rätt fort.Barnprogram & kaffe,nu blundar plutten i babysittern,som vanligt när han ska upp tidigt,brukar kunna lägga oss igen då men jag känner mig pigg nu! Tar en till kopp kaffe & slår på vakna med the voice istället :)


Igår var vi ju på babyrytmik,det uppskattades av plutten. Han är väl för go,nån sång vi sjöng så skulle man kittla bebis & lucas han var den enda som skrattade hysteriskt,högt o tydligt! haha,han är så otroligt kittlig,överallt dessutom! :) mysgubbe. Efteråt somna han på en gång i vagnen så fort jag la ner honom, jag hann inte ens klä på mig mina ytterkläder. Sprang sen upp och hämtade nisse & tog en promenad.Bar upp lucas sen & då vaknade han ju, men tio min senare slockna han igen,så mycket energi gick åt på babyrytmiken :)


Idag då,har inget direkt planerat!Nånting ska vi nog allt hitta på,mysa & promenera ska vi ju iallafall göra :) 

& Lucas ska träffa sin pappa på eftermiddagen...wow.

Får se hur mamman mår denna gång =P




REN ÄKTA KÄRLEK! föralltid <3


  


/ la

Ovido - Quiz & Flashcards