Mamma till Lucas 110601 v

Direktlänk till inlägg 19 juni 2012

- 120619 rekord!

Av louise axelsson - 19 juni 2012 11:09

Hejsan.

Inatt vaknade jag av att jag grät, eller några tårar iallafall. Drömde så sjukt, drömde om

Nisse ( hunden ). Jag saknar honom här hemma det är väl därför som jag drömde. Minns bara lite

smått av drömmen, men Nisse blev iallafall uppäten av en annan hund eller huvudet iallafall..

Usch fyfan,det var en såndär dröm som känns så himla verklig, det ända som var lite kontigt var

att det var en mindre hund som gjorde det. Som självklart sprang lös medans nisse gick i koppel.

Den andra hunden behövdes inte avlivas eller någonting,utan dom hade nån "vettig" förklaring

till det hela så det behövdes inte. usch,måste pussa på nisse <3


Och lucas han somnade halv sju igår och vaknade halv TIO!! eller jag rättare sagt väckte honom då.

Herregud 15 timmars sömn ;) personligt rekord minsann.

efter jag väckt honom och lite sådär cyklade vi ner på stan, provade kjol inför bowlingen i höst.

Det var inte det lättaste att lyckas trängas inne i en trångt provrum med en 1 åring som var

nyfiken på allt annat än att vara still i 10 sek ;) men det gick. Så himla mysigt att cykla tillsammans.

Var lite orolig där ett tag att det skulle börja regna,men vi klara oss :)


Nu är det snart dax att laga lunch,vad vi sen gör vet jag inte.

Jag ska iallafall jobba på eftermiddagen men börjar inte förens kl 16.


Ha en bra dag.


 


upptäckte tand nummer fem igår :)


/ la

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av louise axelsson - 16 augusti 2012 15:05

Hejhej! Andra dagen på inskolningen idag :) har gått kanon.Han blev dock ledsen när jag skulle gå in på toaletten,men när jag kom ut sen så var han någon annanstans och var så nöjd! så det kändes ju ändå skönt, för imorgon går vi dit till 8.30 ...

Av louise axelsson - 13 augusti 2012 21:02

Tjenis.   Här sitter jag i soffan och ser ful ut. Väntar på att wallander ska börja. Vid kl 18 idag var jag på föräldrarmöte på Lucas dagis :) mitt första :)  Och tänk va att min bebis, som nyss låg i min mage och sparka och tryckte :') och...

Av louise axelsson - 12 augusti 2012 20:40

Busbusbus :) ett halvhjärtat försök att baka macarons,några blev bra..andra katastrof. nutella fyllning i brist på ork att röra ihop något :P bella (: Hon trivdes direkt, gått på lådan,ätit mat och sovit hur mycket som helst :) ...

Av louise axelsson - 10 augusti 2012 20:56

Provat att göra whoopie pies :) tja, har aldrig gjort dom förr, aldrig smakat förr och känner ingen som gjort det heller,så har inget att jämföra med :) Finns ju hur mycket olika fyllningar och dyl.. Idag provade jag med vit chokladkräm :) Ska ...

Av louise axelsson - 9 augusti 2012 21:22

Sådär ja, hemma igen efter ett arbetspass! En toppen kväll med super duper Jenny! :) Nu har jag avverkat mina 5 raka kvällar. Ledig i morgon,sen jobba kväll på lördag också. Sen är det inge jobb förens den 18e. Bakade tigermuffins tidigare idag...

Ovido - Quiz & Flashcards