Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 17 juni 2012

Av louise axelsson - 17 juni 2012 13:49

Jajjamen, regn idag igen. Dock gör det inte så mycket för jag jobbar hela dagen ;)

Har jobbat 8-13 nu är jag hemma och väntar på att kycklingen ska bli klar. Slänga i

sig det och sen invänta jobb igen 16-21 :) KANSKE hinner jag träffa lillhjärtat innan

jag åker tillbaka,annars är det mormor kicki som möter honom här på eftermiddagen.

På ett sett vill jag hinna träffa honom,men på ett sett kommer det bara bli jobbigt att behöva

åka nästan med en gång. Det visar sig.


Satt och kikade på schemat för sommarn nyss! Och inser vilken fantastisk Mamma/mormor vi har.

Som kommer ställa upp så otroligt, som ger mig möjligheten att faktiskt kunna jobba i sommar,

istället för att behöva gå på soc hela sommaren. Hon är guldvärd & jag älskar henne så otroligt mycket!

Världens bästa mamma/mormor <3


   

  


/ la

Ovido - Quiz & Flashcards