Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 24 juni 2012

Av louise axelsson - 24 juni 2012 10:17

Hejhej.

Haft en härlig helg, midsommar afton var hur mysig som helst. Jag älskar verkligen mormor & morfars stuga.

Jag ser fram emot att Lucas ska få samma glädje av den som en annan haft :)

Igår jobbade jag eftermiddag,kort pass 16-21,en bra kväll som vanligt.


Lucas har åkt till sin pappa för att spendera några timmar där i vanlig ordning.

Jag har precis tagit en lång skön dusch, ska strax göra mig klar för att åka och handla lite,måste köpa

sånt där trökigt skit,som tvättmedel osv.. blä.

Sen hoppas jag på att få träffa en fin vän..

Har inte så mycket att skriva faktiskt, kanske slänger in ett till inlägg lite senare.


den värdefullaste kramen <3

 



Denna låt går på repeat på spotify just nu,love it.



/la

Ovido - Quiz & Flashcards