Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av louise axelsson - 3 juni 2012 12:15

Hej!

Nu var det ett par dagar sen jag skrev igen.

Ifredags fyllde min älskade Lucas 1 år,så då var det kalas :) Är jätte nöjd med dagen & alla presenter vi fick.

Så tusen tack ännu en gång till er som kom & firade min 1 åring :) helt sjukt va,att han har haft sin första födelsedag!

Lucas somnade som en stock vid 8 & då avslutades dagen med lite vin med bästa vännen.


Här är bilden som var i tidningen :) <3

Är så galet stolt över min pojk!


Lördagen spenderade vi med dom bästa,Cia & Tindra! En kanon dag helt enkelt.

Idag då, Lucas åkte till sin pappa på förmiddagen,tror han ska ha lite kalas där idag.

Nästan med en gång drog jag på mig mössa & struntade i hur kasst väder det är & promenerad 1 mil!

Så skönt nu efteråt. Så nu är jag faktiskt värd en cheesecake bit till Big Brother finalen ikväll!

Heja Hanna J! .. fast är väl ganska nöjd bara inte Annica vinner.

Nu är kaffe kannan uppfylld & jag får snart umgås med fina Linda,

vi ska kika lite på bb 24/7 & snacka strunt :) Sen visar det sig vad jag mer roar mig med idag.

Lucas kommer hem vid 6 ikväll ungefär..


Bilder från kalas får ni i ett annat inlägg snart.


bilder från igår.

Min egna lilla solstråle!

Ballongen är kanske hur kul som helst! :D


Avslutar med en bild på min lilla nisseman, som jag saknar jätte mycket!

 


/ la

Ovido - Quiz & Flashcards