Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg under juli 2012

Av louise axelsson - 14 juli 2012 17:47

Hej.


Här har vi precis ätit lite mat,fiskpinnar och potatismos :) det gillar Lucas verkligen.

Jag jobbade natten som var,sov till 13 ungefär och kort därefter om min bästa hem <3

Vi har också varit ut på en promenad,idag var det verkligen segt! benen ville inte och hjärnan

ville gärna ta kortare vägar,blev ca 8,5 km iallafall,dock i ett lite segare tempo än vanligt.

Känns skönt att jag kommit igång med promenadera igen denna vecka, räknar jag lite snabbt

så har jag gått ca 4½ mil sen i måndags & då gick jag inge i torsdags. Och då är räknar jag bara

när jag har gått ut för att gå,inte när jag ska nånstans.

Hoppas jag håller i detta nu,det är ju det också ;)


Har idag upptäckt tand nummer sex på plutten :) Svårt nu att se när dom kommer,man får ju inte direkt

undersöka ordentligt,dessutom är ju bitas en väldigt rolig grejj nu :) <3


Här är en bild på mig när jag var liten :)

Många som tycker vi är väldigt lika <3



Min fina på promenad <3


Nu ska vi mysa massa innan det är läggdax. Imorgon är jag ledig,sen jobbar ja ganska mkt nästa vecka.


Hehe Lucas har förresten en favorit låt nu, Mumin låten :)

Så det sjungs mkt mammammmammapappapppappaamammaaaaa :) och dansas <3



/ la  

Av louise axelsson - 8 juli 2012 13:14

eeeh, ser ut att bli fint väder hela veckan -.-


En underbar morgon har vi haft iallafall,sovmorgon till ungefär nio.

Mys i sängen o massa bus! Skulle egentligen ha jobbat 7-13 idag men

byte skift igår så jag ska jobba i natt istället :) Lucas & mormorn ska mysa

ute i stugan dom,tråkigt väder dock,men man kan ha det gött ändå.

& imorgon på fm åker han till sin pappa (istället för idag) medans jag

sover ikapp några timmar. På tisdag är jag ledig så då blir det mamma&son dag <3

Känns tungt ibland,eftersom man jobbar nästan varje så hinner jag sakna Lucas så mycket.

( är ju van att ha varit mammaledig och fått rå om honom hela tiden)

Jag vet att han har det toppen & att det bra för mig att jobba,för båda oss :)

& tackar mormor Kicki ännu en gång som faktiskt gör det möjligt! <3


Plutten sover iallafall just nu sin tupplur, jag ska laga något lätt till inatt medans!

jaaa jag måste äta när jag jobbar natt, inte nå jävla äpple bara ;)

fast att det inte är bra för kroppen & magen ;)


Ha en regnig & bra dag!


man kan vara helt perfekt ju! <3



 


/ la

Av louise axelsson - 6 juli 2012 11:07

anonym

Fredag 6 juli 10:28

Hur kan du vara vän med äckel horan cia som knullat ditt ex  bakom din rygg??

IP: 95.200.161.181


Svar: Kom med nå nytt kära du :D


 

/ la

Av louise axelsson - 6 juli 2012 10:06

Bloggen glömms bort lär jag säga. När väl tiden finns,finns inte orken :)


Iallafall senaste veckan har varit jätte bra, humöret är på topp och allt rullar på.

Förra helgen var det en självklarhet att åka med cia till ockelbomarknaden & som vanligt

kom man hem med strumpor & brända mandlar,vilket är anledningen till man åker dit ;)

Jobbar gör jag också,mest hela tiden känns det som ibland, men det är oftast korta skift så

man hinner utnyttja dagen bra ändå :) Iallafall så efter ockelbomarknaden i lördags

så var jag barnledig,lucas sov hos sin pappa. Så jag och cia var ute på äventyr natten lång :)

Träffade även gamla vänner,som man inte sett på år och dar! Gulliga Sara tillexempel :) Kul!


 

haha jadu.. ;)


Igår badade jag iallafall i sjön ;) förra sommarn blevdet ju inget alls,då man inte kunde efter

förlossningen :) Me Lucas han var först i år, han badade i sjön tidigare iveckan med mormor :)

Spenderade massa timmar i stugan igår,sen på em/kvällen gick vi hem till cia & tindra,

blev bjuden på grillat :) <3 Toppen dag!


Idag ska det städas,promeneras och sen jobba ikväll!


bild från igår :)

<3

   


/ la

Ovido - Quiz & Flashcards